چگونه محصولات آرایشی اصل و استاندارد را بشناسیم؟

برترین مجله اینترنتی


آرشيو مطالب

5 مهر 1393

3 مهر 1393

2 شهريور 1393

3 تير 1393

2 تير 1393

7 خرداد 1393

5 خرداد 1393

4 خرداد 1393

1 خرداد 1393

7 ارديبهشت 1393

6 ارديبهشت 1393

4 ارديبهشت 1393

2 ارديبهشت 1393

1 ارديبهشت 1393

5 فروردين 1393

3 فروردين 1393

1 فروردين 1393

7 اسفند 1392

5 اسفند 1392

4 اسفند 1392

3 اسفند 1392

2 اسفند 1392

1 اسفند 1392

7 بهمن 1392

6 بهمن 1392

5 بهمن 1392

4 بهمن 1392

3 بهمن 1392

2 بهمن 1392

1 بهمن 1392

موضوعات

اخبار روز

سیاسی

اقتصادی

اجتماعی

ورزشی

عمومی

سلامت

تناسب اندام

تغذیه

پزشکی

سلامت عمومی

اجتماعی

خانواده

برترینها

فرهنگ و هنر

دانش و فناوری

سرگرمی

عجایب

دیدنی ها

طنز

داستانک

عناوین مطالب وبلاگ

لینک دوستان

قالب وبلاگ

ریدکس پلاس اصل

خریدپستی سریال های روز دنیا

قلم خاص

تاس چت

فروشگاه اینترنتی طرح اصل

طلا دانلود

ساعت مردانه

سر دنده ال ای دی led

ردیاب مخفی خودرو





قالب بلاگفا


نويسندگان
tiktak0011

نويسندگان
تناسب اندام , تغذیه , بازيگر زن معروف كه دو شوهر دارد, بازيگر معروف 2 مرده, بازيگر معروف سينما كه همزمان 2 شوهر دارد! + عكس, بازيگر معروفي كه دو شوهر دارد, عكس جديد كيم كارداشيان, عكس جديد کیم کارداشیان, عكس جديد کیم کارد , خانم , (+عکس) , کفش , مردانه , توسط , یک , تصاویر لایه باز پوستر های رنگارنگ فانتزی , مطالب سایت مفید دختران پسران عالیه , امید ما فقط به و دختران , لیگ فوتبال فانتزی , آموزشگاه , طرز پخت نان فانتزی , چشم امید ما تنها به و دختران زیبا و , باز , طراح , چندش آورترین کفش مردانه توسط یک طراح خانم (+عکس) , چندش , آورترین , اعتراضی فیلم برانگیز درباره , فیلم جنجال درباره درباره , برانگیز فیلم جنجال بیانیه , اعتراضی فیلم جنجال بیانیه , درباره برانگیز فیلم اعتراضی , برانگیز جنجال اعتراضی درباره , درباره درباره جنجال اعتراض ,


درباره وبلاگ



بسم الله الرحمن الرحیم. به برترین مجله اینترنتی خوش آمدید!!! سیدعلی قاسمی هستم متولد فروردین 75,ساکن مازندران و هدفم از ایجاد این وبلاگ نوشتن جمع آوری و انتشار مقالاته!!! درضمن اگه سوالی داشتین توی نظرات بنویسین و یا بم ایمیل بزنین. وقتے میگے : دیگہ براـی همیشہ فراموشش ڪردم و هیچ احتیاجے بہش ندارم و تموم بد و بیراهاـی دنیا رو نصیبش میڪنے دقیقا همون زمانیہ ڪہ بیشتر از همیشہ دلت براش تنگ شده …
alextiger1995@yahoo.com

پیوند های روزانه

ارسال دستگاه از چین به ایران

حمل از دبی

قلاده اتوماتیک ضد پارس

الوقلیون

تمام پیوند های روزانه

مطالب پیشین

جزییات درمانی 4 قربانی اسیدپاشی اصفهان

نهایت قدرت گریم چهره را دیده اید؟+عکس

دیدار کیتارو با جنتی+تصاویر

«بهنوش بختیاری» قبل از عمل بینی +عکس

مرد آفریقایی با 4 زن و 12 نامزد دستگیر شد!

دایناسور سواری! +عکس

بازار سیاه فروش "تخمک و جنین"!!

مردگان خود را نگین انگشتر کنید! +عکس

گستاخی جدید عربستان علیه ایران

قطار مرد ۵۰ ساله را له کرد

اجاره خانه، شبی 20 میلیون

ویژگی های منحصر به فرد ویندوز 10

رقصیدن مختلط داعشی‌ها

رونالدو و پسرش در استخر توپ

تصاویر حمله داعش به مهمانی دختران دبیرستانی+18

فروش 300 دختر با قیمت استثنایی 3 میلیون تومان

داستان - کیس مناسب ازدواج

چرا موها نازک و کم پشت می شوند؟

شتر سواری عمو پورنگ/ تصاویر

کثیف‌ترین و بدترین کار دنیا +عکس

تصاویر/ کارخانه نمکزدایی میدان لب سفید در مناطق نفتخیز جنوب

ماجراهای‌مجیدی‌درهندوستان

عکس‌های خیره‌کننده دختر روس با حیوانات

مینی خودروی پژو/عکس

زیبایی تکرار نشدنی در بوتان +عکس

تبلیغات


تبلیغات



آمار بازديد

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 214
بازدید کل : 77638
تعداد مطالب : 288
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


چگونه محصولات آرایشی اصل و استاندارد را بشناسیم؟

اهمیت انتخاب لوازم آرایشی و بهداشتی اصلی به این دلیل است که لوازم آرایش به طور مستقیم با پوست ، چشم و لبهای شما که اعضاء حساسی هستند در ارتباط است و استفاده از مواد آرایشی و بهداشتی تقلبی، عوارض زیانباری ایجاد می‌کند که می تواند خسارات جبران ناپذیری را به شما وارد کند،به عنوان مثال استفاده از ریمل نامرغوب و تقلبی می تواند باعث آسیب رسیدن به پلک‌ها و ریختن مژه‌ها شده، همچنین با ورود این مواد به چشم باعث ابتلا به بیماری التهاب چشم می‌شود و به قرنیه چشم نیز می‌تواند آسیب برساند.
در واقع یکی از مهم ترین دلایلی که نباید از محصولات آرایشی تقلبی استفاده کنید این است که نمی دانید از چه موادی برای ساخت آنها استفاده شده مثلاً ممکن است به جای سایه چشم به پلک هایتان بدون اینکه بدانید آرد و پودر بچه رنگ شده و یا…. بزنید و بدتر از آن ممکن است از مواد ارزانی که برای چشم خطرناک باشد استفاده کرده باشند؛ آیا این محصولات تست حساسیت شده اند؟ آیا در آزمایشگاه و لابراتورهای استاندارد تست شده اند؟ آیا با مواد استاندارد و در خط تولید مجهز و استریل تولید شده اند؟
برای فهمیدن اینکه یک محصول تقلبی است یا اصل چه راههایی وجود دارد؟


خرید از فروشگاههای معتبر؟ مقایسه با کالاهایی که اصل بودن آن یقیین دارید؟ مشورت با افراد صاحب نظر؟ شاید تمامی این راهها بتواند به شما در راستای انتخاب کالای اصل کمکهایی بکند اما آیا همیشه افراد صاحب نظر در دسترس هستند؟ آیا همیشه کالای اصل برای مقایسه موجود است؟ معیار انتخاب فروشگاههای معتبر چیست؟
به اعتقاد صاحب نظران بهترین راه و مطمئن ترین راه برای تشخیص کالای اصل مراجعه به نهادهای ذیصلاح است که تایید آن کالا مورد نظر جمعی از کارشناسان قرار گرفته باشد. این رویه که کالاهای ارائه شده توسط کمپانیها باید مورد تایید نهادهای ذیصلاح قرار بگیرد در حال حاضر در کشورهای پیشرفته به طور جدی اجرا میشود.
در کشور ما نیز وزارت بهداشت متولی این امر است ، این سازمان با رویت اسنادو مدارک تایید شده کمپانی تولید کننده و همچنین بازدید از کارخانه تولید کننده و بررسی فرمولاسیون تولید و نظارت بر فرآیند واردات و نحوه نگهداری و توزیع شرکت وارد کننده تمامی اصول بهداشتی از تولید تا مصرف و در نهایت صدور مجوز برای فعالیت آن نشان تجاری در ایران این اطمینان را از بی ضرر بودن آن محصول آرایشی بهداشتی برای ما حاصل میکند. برای تشخیص این مطلب که آیا کالایی مورد تایید وزارت بهداشت هست یا خیر، این سازمان اقدام به الصاق برچسبهایی با شماره پروانه بهداشت بر روی کالاها کرده است که معرف کارحانه و کشور تولید کننده ، شرکت وارد کننده و همچنین سال و سری ساخت کالا میباشد. به این ترتیب با پیشرفت هر روزۀ قوانین و با شرط قرار دادن این مجوزات در هنگام خرید می توان با آرامش بیشتری کالای مصرفی خود را انتخاب کنیم.
در بسیاری اوقات ما با صرف هزینه بیشتر خواستار خرید کالاهایی با نام و نشان تجاری معتبر و شناخته شده هستیم غافل از آنکه افراد سود جو با درک همین مطلب با تولید کالای تقلبی و سوء استفاده از همین نامهای معتبر سعی در کسب درآمد از اعتماد ما نسبت به همین نامها را دارند، حتی در موارد بسیار این کالاهای تقلبی را هم قیمت با نمونه اصلی عرضه میکنند! بنابراین دقت به دارا بودن برچسب وزارت بهداشت و هولگرام شرکت وارد کننده بر روی کالا در هنگام خرید میتواند نکته بسیار مهمی باشد در راستای حفظ سلامت و همچنین سرمایه ریالی ما.
در نهایت باید عرض کنم که استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی نه تنها امن نیست بلکه متی تواند بسیار خطرناک و برای سلامتی شما مضرر باشد. به خاطر سلامتی خودتان هم که شده مواظب باشید و کالای تقلبی نخرید، مگر اینکه بخواهید از متقلبهایی که این جنایت رو مرتکب می شوند حمایت کنین و جیب آنها رو پر از پولهای خودتان کنید!!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اخبار روز، اجتماعی، ،
:: برچسب‌ها: اصل محصولات و استاندارد , را اصل آرایشی چگونه , بشناسیم؟ و محصولات محصولات , استاندارد را و بشناسیم؟ , اصل بشناسیم؟ را آرایشی , را محصولات اصل را , چگونه محصولات و اصل,

نوشته شده توسط tiktak0011 در چهار شنبه 28 / 11 / 1392





Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by sooshians This Template By Theme-Designer.Com